Добре підходить якщо у вас одна конкретна пропозиція (послуга або товар), і ви хочете досягти максимальної конверсії з платного трафіку.
Landing page, посадкова сторінка, цільова сторінка, сторінка захоплення: так називається односторінковий сайт, основне завдання якого - донести потрібну інформацію до споживача і спонукати його до покупки.
У односторінкового сайту є багато спільного і багато відмінностей зі звичайним багатосторінковим сайтом, хоча основні цілі у них часто збігаються. Landing page і звичайна веб-сторінка складаються з одних і тих же елементів: HTML, текст, відео, картинки, CSS і ін. Цілі, що у одно-, що у багатосторінкового сайту однакові - перевести користувача сайту в статус клієнта і підштовхнути його зробити потрібні дії. На відміну від багатосторінкового сайту Лендінг Пейдж спонукає відвідувача до скоєння однієї дії: підписатися або купити.
Конверсія Лендінга вище, а ціна - нижче.
Landing page проводить відвідувача через 5 основних стадій:
Залежно від мети створення Лендінгу (продаж, збір особистих даних) він може мати різну довжину, містити різні візуальні елементи оформлення, відгуки тощо.
Головна задача landing page - збільшення продажів, а значить прибуток компанії в м. Києві або будь-якому іншому місті України. "Одностранічнік" не просто інформує потенційного клієнта про продукт - він працює так, щоб рішення про покупку приймалося негайно. Створюється одностранікова сторінка під конкретну аудиторію. Чим точніше вона виділена, тим буде простіше їй щось запропонувати дійсно для неї важливе. Таким чином основа Лендінгу: цільова дія і правильна аудиторія. Створення Лендінга виправдано, якщо:
Недостатньо просто сісти і намалювати Лендінг в якійсь програмі. 100%, що він працювати не буде. У ТОП Лендінги просуваються рідко. Користувач на них потрапляє з блогів, банерів, контекстної реклами, соцмереж, оголошень, поштової розсилки або все-таки пошукової видачі.Просувають за допомогою Лендінгу практично все: нерухомість, косметику, товари народного споживання, інформаційні продукти, послуги, закордонні тури тощо.
Давайте трохи поговоримо про конверсії. Конверсія - це головний показник ефективності будь-якого сайту. Мінімум для посадочних сторінок приблизно показує 1–4%. Високе значення конверсії - вище 30%. Ефективною вважають конверсію 15–25%. Такий показник означає, що з 100 відвідувачів одностранікового сайту 15–25 виконали запропоновану дію.
Отже, ви вирішили підняти продажі, або запустити новий продукт, або прорекламувати акцію і для цього хочете створити Лендінг. Для цього вам потрібно звернутися до нас - в веб-студію YuVi (Київ). При створенні Лендінг пейдж ми застосовуємо ті ж етапи розробки, що і при створенні багатосторінкових:
Незважаючи на практично однаковий підхід вартість Лендінга набагато доступніше, ніж традиційного сайту в місті Київ. Ефективність посадкових сторінок залежить від всіх етапів їх створення. Процес вимагає участі маркетологів, веб-дизайнерів, копірайтерів, frondend-розробників. Високі стандарти дозволили створити нам професійну команду. Телефонуйте нам і ми створимо для вас дійсно унікальний продукт з високою економічною віддачею.
Ми не робимо шаблонних сайтів, тому вартість Landing page виходить з таких етапів як створення дизайну, верстки та подальшу інтеграцію на CMS (Wordpress, Webflow). Завдяки цим етапам ви отримуєте максимально зручний та продуманий сайт під ваш бізнес.
За допомогою калькулятора ви зможете дізнатися про приблизну вартість реалізації вашого проекту, але остаточну суму можна буде сказати лише після детального вивчення вимог майбутнього сайту.